onsdag 30. januar 2008

To bilder fra hemsedal turen

Noen av mine siste LOer. Den første med kattene skulle vært med i årets designer uke tre, men jeg rakk ikke å laste den opp i tide så da kom den ikke med.

















Ja ja da er januar snart over.Fra torsdag til søndag så var vi med et vennepar til hemsedal.
Sebastian fikk slalomski i anlednig turen og det var topp.
Han har aldrig prøvd det før men dette var noe han mestret med en gang, hver gang jeg skulle se etter han så suste han ned bakken.
Isabelle fikk låne Robin sine slalomski og hun fikk også til å stå på de men hadde litt problemer med å stoppe.
Så nå blir det vel noen turer til varingskollen fremover tenker jeg.















4 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwwww, det var nogle utrolig flotte loer du har lavet, såååå flotte detaljer på dem alle, og sååå lækre farver og billeder :)

Kos med papir og saks sa...

kjempeflotte lo'er med flotte detaljer.

så fine bilder av barna, ser ut som de storkoser seg :)

ha en flott morsdag Bell :)

Scrappelise sa...

Du bruker så friske klare farger i LOene dine, vakkert! og koselig å se bildene av barna, ha en fin uke !

Ruby sa...

Så herlige LO'er du har laget, likte veldig godt den som du har kalt for LYKKE. Herlige skibilder også!

Jeg har forresten lagt til linken din i bloggen min, har oppdatert litt hos meg i dag også. Ønsker deg en kjempefin kveld og morgendag!

klem